اخبار فوتبالی سراسر دنیا با یک کلیک

این سایت در راستای خدمت به تمام ایرانیان عزیر اخبار ورزشی (فوتبالی) سراسر جهان را ارائه می دهد

اخبار فوتبالی سراسر دنیا با یک کلیک

این سایت در راستای خدمت به تمام ایرانیان عزیر اخبار ورزشی (فوتبالی) سراسر جهان را ارائه می دهد

این وبلاگ متعلق به بنده( نوید صالحی) بوده و کاملاٌ مستقل است.
امیدوارم که رضایت و اعتماد شما را به خود جلب کرده باشم .




با تشکر _mr_salehy_

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
گروه-c-لیگ-قهرمانان؛-صعود-چلسی-به-دور-حذفی-و-برد-شیرین-اتلتیکو-مادرید-در-مقابل-رم

وبلاگ ورزش11 - از گروه C لیگ قهرمانان اروپا در هفته پنجم، تیم چلسی در دیداری که زودتر از سایر بازی ها برگزار شد، مقابل قره باغ به پیروزی ۴-۰ دست یافت و اتلتیکو مادرید در خانه مقابل رم با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید.

به گزارش وبسایت نود، با این نتایج چلسی با ده امتیاز در صدر، رم با هشت امتیاز در جایگاه دوم و اتلتیکو مادرید و قره باغ به ترتیب با شش و دو امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند. 

قره باغ و چلسی

در دیدار نخست امشب که از ساعت ۲۰:۳۰ به میزبانی قره باغ برگزار شد، تیم مهمان توانست با چهار گل به پیروزی برسد و به عنوان اولین تیم گروه C به دور بعد صعود کند. در این دیدار ابتدا در دقیقه سیزده ضربه میشل به تیرک دروازه کورتوا اصابت کرد، اما در دقیقه بیست و یک سدیگوف به دلیل خطای پنالتی از زمین بازی اخراج شد و هازارد توانست از روی نقطه پنالتی دروازه قره باغ باز کند. در ادامه نیز چلسی کنترل بازی را در دست گرفت و در دقیقه سی و ششم پاس پشت پای بسیار زیبای هازارد در محوطه جریمه به ویلیان رسید و این وینگر برزیلی دروازه قره باغ را برای بار دوم باز کرد. 

ویلیان و هازارد

در نیمه دوم بازی کمی متعادل تر پیگیری شد، اما در دقیقه هفتاد و سوم یک بار دیگر پنالتی به سود آبی های لندن اعلام شد و این بار فابرگاس دروازه را باز کرد و سرانجام در دقیقه هشتاد و پنجم ویلیان برای بار دوم در این بازی گلزنی کرد تا این دیدار با نتیجه ۴-۰ به سود شاگردان کونته به پایان برسد.

اتلتیکو رم

در دیگر دیدار این گروه که در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید برگزار شد، دو تیم اتلتیکو مادرید و رم به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان سیمئونه به پایان رسید. در این دیدار تیم میزبات بدون گودین و خوانفران به میدان رفت. در نیمه اول زور هیچ کدام از دو تیم به یک دیگر نرسید و بیشتر با سوت های داور در مرکز زمین متوقف می شد.

اما در نیمه دوم اتلتیکو فشار حملات خود را بیشتر کرد و چند موقعیت نیز خلق کرد تا اینکه در دقیقه شصت و نه با قیچی فوق العاده زیبای گریزمن، اتلتیکو به گل رسید. در ادامه  بعد از گل گریزمن، برونو پرز در دقیقه هشتاد و سه از زمین بازی اخراج شد تا رم ده نفره شود. سرانجام در دقیقه هشتاد و پنجم روی پاس بسیار زیبای گریزمن، گامیرو بعد از رد کردن آلیسون، تیر خلاص را بر پیکر شاگردان دی فرانچسکو زد تا این دیدار با نتیجه ۲-۰ به سود میزبان به پایان برسد.

 

 

  • نوید صالحی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی